Fenerbahçe-bestuur bezoekt trainingskamp Topuk Yaylası
sporx.com
Fenerbahçe 📅 27 Jun 2026 👁 0 ✍️ Turksvoetbal.com Bijgewerkt 27 Jun 2026

Fenerbahçe-bestuur bezoekt trainingskamp Topuk Yaylası

Het bestuur van Fenerbahce heeft de trainingsfaciliteiten van Topuk Yaylası bezocht in het kader van de eerste trainingsstage van het nieuwe seizoen voor het voetbal A-team. Voorzitter Aziz Yıldırım, vice-voorzitter Barış Göktürk en bestuurder Özgür Peker waren aanwezig bij het bezoek.

Yıldırım houdt bespreking met spelers en technische staf

Voorzitter Aziz Yıldırım heeft later op de dag een bespreking gehouden met de spelers en de technische staf. Ook werd er tijdens de lunchuren een gezamenlijke maaltijd georganiseerd waar meerdere bestuursleden aan deelnamen. Aan tafel zaten onder anderen Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan en Batuhan Özdemir.

Bestuur inspecteert tijdelijke faciliteiten

Vóór de maaltijd hield Yıldırım nog een korte toevoeging met het bestuur, de technische staf en de spelers. Na afloop van het eten gingen de bestuursleden op inspectie door de tijdelijke trainingsfaciliteiten, om zo een beeld te krijgen van de omstandigheden waarin het team zijn eerste voorbereidingen treft.

Meer over dit onderwerp

Redactie

Gepubliceerd door Turksvoetbal.com onder redactionele verantwoordelijkheid van Turksvoetbal.com. Artikelen worden gecontroleerd op bron, context en duidelijke club- of competitieverwijzing.

Ontvang de belangrijkste updates

Dagelijks Turks voetbalnieuws, transfers en Europese updates in je inbox.

Origineel bronartikel

Wij zijn niet de oorspronkelijke auteur van dit bronartikel.

sporx.com
#Fenerbahçe #Topuk Yaylası #Aziz Yıldırım #trainingskamp #voorbereiding nieuw seizoen

Reacties (0)

Log in om een reactie te plaatsen of registreer je gratis

Nog geen reacties. Wees de eerste om te reageren!

Gerelateerde artikelen