Fenerbahçe-bestuur bezoekt trainingskamp Topuk Yaylası
Het bestuur van Fenerbahce heeft de trainingsfaciliteiten van Topuk Yaylası bezocht in het kader van de eerste trainingsstage van het nieuwe seizoen voor het voetbal A-team. Voorzitter Aziz Yıldırım, vice-voorzitter Barış Göktürk en bestuurder Özgür Peker waren aanwezig bij het bezoek.
Yıldırım houdt bespreking met spelers en technische staf
Voorzitter Aziz Yıldırım heeft later op de dag een bespreking gehouden met de spelers en de technische staf. Ook werd er tijdens de lunchuren een gezamenlijke maaltijd georganiseerd waar meerdere bestuursleden aan deelnamen. Aan tafel zaten onder anderen Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan en Batuhan Özdemir.
Bestuur inspecteert tijdelijke faciliteiten
Vóór de maaltijd hield Yıldırım nog een korte toevoeging met het bestuur, de technische staf en de spelers. Na afloop van het eten gingen de bestuursleden op inspectie door de tijdelijke trainingsfaciliteiten, om zo een beeld te krijgen van de omstandigheden waarin het team zijn eerste voorbereidingen treft.
Meer over dit onderwerp
Verder lezen
5 gerelateerde artikelen.
Trending nu
Populairste artikelen sitewide van de laatste 3 dagen.
Redactie
Gepubliceerd door Turksvoetbal.com onder redactionele verantwoordelijkheid van Turksvoetbal.com. Artikelen worden gecontroleerd op bron, context en duidelijke club- of competitieverwijzing.
Ontvang de belangrijkste updates
Dagelijks Turks voetbalnieuws, transfers en Europese updates in je inbox.