Muğlaspor ontslaat twee spelers voor nieuwe seizoen in 1. Lig
Turkse club Muğlaspor heeft de vertrek bevestigd van twee middenvelders die het aankomende seizoen niet meer voor de club zullen spelen. Fatih Somuncu en Abdurrahman Canlı verlaten het groen-witte shirt, terwijl Muğlaspor zich voorbereidt op de competitie in de 1. Lig.
Eerdere bijdrage erkend
In een officiële verklaring bedankte Muğlaspor beide spelers voor hun inzet en toewijding gedurende het afgelopen seizoen, waarin de club de titel behaalde. De club prees hun strijd, toewijding en bijdrage aan het succes onder het groen-wit tenue.
Toekomstplannen
De club sprak beide spelers veel succes toe in de komende fase van hun loopbaan. De exacte redenen voor het vertrek en mogelijke nieuwe clubs zijn niet bekendgemaakt.
Meer over dit onderwerp
Verder lezen
5 gerelateerde artikelen.
Trending nu
Populairste artikelen sitewide van de laatste 3 dagen.
Redactie
Gepubliceerd door Turksvoetbal.com onder redactionele verantwoordelijkheid van Turksvoetbal.com. Artikelen worden gecontroleerd op bron, context en duidelijke club- of competitieverwijzing.
Ontvang de belangrijkste updates
Dagelijks Turks voetbalnieuws, transfers en Europese updates in je inbox.